ANDA PENGUNJUNG YANG KE-

Wednesday 11 June 2014

KEMBARA BELLYDANCE DI BUMI TURKEY (EPISOD 2)

TEMUJANJI BERSAMA DIDEM

Owh!...Didem Kinali Belly Dancer..
Didem Kinali, World Class Belly Dancer

Didem Kinali adalah  seorang Belly Dancer yang terkenal di negara Turkey dan tersohor di Dunia dalam Bidang Belly Dance. Beliau seorang Belly Dancer yang sering muncul dalam kaca TVdi Turkey. Bayangkan seorang Belly Dancer yang terkenal dan ternama bakal saya jumpa . Ohh ya, sebentar lagi saya akan berjuma dengan Didem. Syukur,  Nasib saya sungguh baik barangkali.
   Ooo...Didem Kinali seorang yang peramah, mesra dan cantik. kulitnya perang mungkin campuran keturunan Rom dan Gypsy kot. Orangnya kecil molek dan lebih kurang saya tingginya. Sepanjang mengorek rahsia belly dance bersamanya saya rasa sangat selesa dan terpukau dengan liuk lintuk dan memek mukanya sewaktu mengikut alunan muzik bellydance. Say teruja dengan 'body wave' Didem Style. Memang Menakjubkan......Dia boleh gerakkan badannya macam 'ular' seolah-olah tulangnya itu boleh dipatah-patahkan. memang puas hati lah bertemu dengannya.Banyak rahsia dan teknik Belly Dance yang saya dapat dari Didem. Sungguh Berbaloi.....Thank You Didem....
World Oriental Belly Dancer

Didem Kinali, World Class Belly Dancer