ANDA PENGUNJUNG YANG KE-

Monday 7 May 2012

KELAS STEPBOARD CAMPUR UNTUK WANITA & LELAKI KINI TERDAPAT DI D'AORA FITNESS. JOMLAH SEKARANG!!

KELAS STEPBOARD diadakan 2 kali seminggu untuk Lelaki & Perempuan
Hi, Salam Sejahtera semuanya...Di sini D'Aora ingin memaklumkan satu Berita Khas Untuk Para Suami & Para Isteri amnya...dan para Wanita & Lelaki khasnya...!! Apa berita tu ya!...

Buat Julung-julung Kalinya, D'Aora Fitness mengadakan Kelas Istimewa Khas Campur Wanita dan Lelaki. KELAS STEPBOARD ini adalah untuk membolehkan Para Isteri dan Para Suami Aerobik bersama. Secara Langsung dan tak langsung dapat mengeratkan Hubungan antara SUAMI-ISTERI.

 Bagi yang belum Bersuami atau Beristeri atau masih SOLO kelas ini juga terbuka untuk anda. Hanya di D'AORA AEROBIK sahaja anda dapat menikmati kemudahan dan pengalaman sebegini. Ini kerana D'Aora amat prihatin dan mesra RUMAHTANGGA. Apa yang ditekankan dalam Bidang Fitness ialah Kecergasan dan Stamina untuk kedua-dua pihak iaitu Suami Dan Isteri.

Memandangkan pada masa sekarang iaitu di zaman moden serba canggih ini, senaman Aerobik tidak lagi mengenal Jantina. Aerobik juga sesuai untuk Para Lelaki atau Para Suami. Jadi, amatlah molek jika Para Isteri mempelawa Para Suami "Excercise". 

 KELAS AEROBIK "STEPBOARD"


Beginilah Jadual Kelas Aerobik D'Aora dari Hari Ahad hingga Sabtu
D'Aora Fitness Centre adalah satu-satunya Kelas Aerobik di Daerah Ini yang menawarkan kelas Aerobik Untuk kaum lelaki. Kelas Campuran Lelaki & Perempuan ini diadakan 2 kali Seminggu. Kelas diadakan pada Hari Isnin ( Malam Selasa) dan Hari Rabu (Malam Khamis).

Alangkah bagusnya Bersama...Lagi Bagus Jika Aerobik Stepboard Bersama-rama

Toleransi & Tolak Ansur Perlu dalam Menentikan Keputusan...Aerobik sangat baik untuk Kesihatan, jangann berlengah lagi ya!

Step Aerobik menyihatkan badan dan Meningkatkan Tahap Kardiovaskular


Instruktor D'Aora adalah bertauliah dan mempunyai kepakaran yang hebat, sudi-sudikanlah Datang Aerobik ya!

Arahan dan Rentak Muzik BPM yang jelas akan menghasilkan Keseragaman dan Seronok, hanya di D'Aora Aerobic


Ikut Tempo dan Irama, dengar arahan Instruktor dan Gerakkan kaki serentak adalah langkah dalam STEPBOARD...Hanya di D'Aora

Kelas Stepboard pada Hari Isnin (malam selasa) jam 8.45 - 9.45 pm

Sambil angkat kaki angkat tangan...Stepboard ibarat mendaki tangga bangunan...Penat sikit tapi best dan seronok banyakkkkk!  cubalah sekarang!....

Cooling Down adalah wajib selepas workout ya!

Kelas Juga diadakan padi Hari Rabu (malam khamis) jam 8.45-9.45 pm

Peserta tak perlu bawa Step Board.Semuanya disediakan oleh D'AoraFitness. Anda hanya bawa "Body dan Minda" je. Get Fit and Fun With Others at D'Aora
INGAT YA!
Jam 8.45-9.45 Malam.

Untuk para Isteri dapatlah membawa (MEMUJUK) Suami tersayang YA! untuk bersama anda ke Kelas ini. kATA kan kepadanya,..kelas  pada sesi malam ialah Kelas Stepboard. 
StepBoard dapat membentuk Shape macam ini. Adakah anda mahu seperti ini? Jom! Jom! Janganlah berlengah lagi. Step Board dapat menurunkan berat badan dengan cepat, meningkatkan sistem  kardiovaskular, mencantikkan,mengecilkan dan memantapkan otot bahagian paha dan punggung. Sesiapa yang nak "Body semantap Model" silakan Join Kelas Hanya di D'Aora. Jom!Jom!

Jika Berminat Sila Berkunjung ke D'Aora Aerobik Sekarang. 
Untuk Temujanji: Call: 017-7069818/013-9197574