ANDA PENGUNJUNG YANG KE-

Tuesday 8 May 2012

STUDIO AEROBIK D'AORA MENAWARKAN "WORKOUT AEROBIK YANG "MEMENUHI CITARASA WANITA"

Kemudahan Parking Untuk Peserta yang lapang dan luas. Jom ! Aerobik bersama D'Aora

Jam 5.30-6.30 pm Di Studio D'Aora Fitness Centre Alor Lintang Besut terengganu
Hi, Ladies.....

Selamat Berkunjung ke Laman Blog D'Aora. Di Studio Aerobik D'Aora operasi Fitness untuk Kelas Aerobik bermula pada jam 5.30 petang dan berakhir pada jam 6.30 petang. Pada waktu itu, kelas Aerobik adalah diisi dengan Rutin Senaman yang terdapat dalam jadual waktu seprti di bawah.

Jadual kelas Aerobik dalam Seminggu
Bagi peserta yang datang berkenderaan, jangan risau tentang macam mana nak letak Parking kenderaan anda. Di hadapan Studio D'Aora terdapat kawasan "car park" yang selesa dan luas. Tidak menjadi masalah untuk peserta meletak kenderaan. Ianya Selesa, Luas dan Terhampir dengan Studio. D'Aora menyediakan Keselesaan yang tidak terhingga kepada Peserta kerana D'Aora tahu peserta Aerobik yang datang ke Studio D'Aora adalah mereka yang mahukan yang "TERBAIK". 

So, kedatangan anda ke Studio Aerobik D'Aora adalah amat dialu-alukan dan sebenarnya anda telah membuat Langkah Yang Betul dalam Menjaga Kesihatan dan anda sebenarnya telah memilih gaya Hidup yang Sihat iaitu Bersenam Bersama D'Aora Fitness.  

D'Aora Fitness mengucapkan Syabas & Tahniah kepada Ahli-Ahli D'Aora yang terus berAerobik bersama D'AOra Dari Dulu dan Kini.
D'AORA BERSEDIA MEMBANTU SEKIRANYA ANDA INGIN MEMBANTU DIRI ANDA. 
JOMLAH! AEROBIK BERSAMA D'AORA UNTUK SIHAT, SLIM, ANGGUN DAN CERIA. SEMOGA ANDA SEMUA BERBAHAGIA YA!

##################################

D'AORA FITNESS CENTRE
CALL: 017-7069818/013-9197574