ANDA PENGUNJUNG YANG KE-

Sunday 6 May 2012

KISAH K.SU 2.0: IMPAK MAKSIMA "K.SU" (Peristiwa lucu Pemandu Lori)


Perbezaan Wajah K.Su sebelum dan selepas. Sebelum menyertai D'Aora LWP K.SU memiliki hampir 100 kg dan setelah menyertai LWP D'Aora Berat Badan K.SU mencapai Berat badan Ideal yang sesuai untuk Tubuhnya

Sharing Is Caring...

"K.Su sebenarnya mempunyai pelbagai kisah dan cerita yang lucu, menarik dan kadang-kala K.Su tersenyum sendirian apabila mengingati peristiwa itu"...Demikianlah luahan K.Su apabila berada di Studio Aerobik D'Aora.


"So... Apa cerita lucu tu K.SU?...Ce Cerita!...Lucu sangat ke?.tanya saya.Lawak la jugak" kata K.SU. "Sampai hari ini K.Su masih tersenyum sorang-sorang pabila ingat semula kisah itu"....ujar K.SU sambil tersenyum.


Stesen K.Su

"Gini Ceritanya".... K.SU membetulkan tempat duduknya di atas sofa. "Pada satu hari, Adalah seorang pemandu Lori datang ke tempat Stesen K.Su untuk menghantar Minyak dan Menyerahkan Nota Serahan untuk K.Su tandatangani. Si Pemandu lori ini adalah orang yang selalu menghantar minyak ke stesen K.Su sejak dulu lagi"...cerita K.Su

"Nak Dijadikan cerita, si pemandu ini telah bercuti selama sebulan sebelum ini. Dalam jangkamasa tersebut pemandu lori lain mengambil alih tugas beliau untuk menghantar minyak ke stesen K.SU"...jelas K.SU



Ni Laa K.SU zaman dulu....Dulu XXL....
"Mano Mok? tanya Si Pemandu Lori tadi. "Mok Mano?..tanya K.Su. " Mok! Mok! Hak tauke stesen ni laa!..jawab si pemandu lori itu. "Ooooo Mok! Mok K.Su ada kat Rumah tuuu"..sambil K.Su menunjukkan jari ke Rumah  belakang Stesen. 



K.SU semasa Obes 100 kg
"Isshhh! Issshhhh!...Buke Mok Tu!..Mok hok tuan Punya Stesen niii!".."Hok Gemokkk Tuuu!"" Adoo keee Hok GemOkkkk tu! "Hok! Besarr Tu!" " Selalu dio jah ambil order minyak niii"....tegas si pemandu lori. "Oooooo.....""Hok Tuuu!...balas K.Su.  
K.Su kini.....bak Cleopatra Di Istana Maharaja


"Ni laaah Dio nyoo!" kata K.Su selamba. Sambil memegang Resit dan buku Log maka si pemandu lori tadi pun pandang K.Su atas bawah kiri kanan. kemudian pemandu itu menggosokkan matanya yang mungkin tak percaya apa yang beliau lihat di depan matanya. 

 

"Ni laa K.Su sekarang.......Impak Maksima Bersama D'Aora tau"....

"Ya ke ni? Betulll ke nii!.."Masyaa'Allah!...Cantiknya. "WOWW!".. K.Suu!..Comel nya!...Cutenya! Slimnyaa K.Su" kata-kata yang muncul dari pemandu lori tadi."Saya ingat kan K.Su ni tadi pekerja baru di stesen ni atau pun anak K.SU".."Maafkan saya K.Su! ya"...pinta si pemandu lori tadi. " Tak apa! Biasalahh..dah ramai yang menegur K.Su tau!.Ramai kawan-kawan K.Su yang lama tak jumpa terkezuuuut!! melihat K.Su sekarang" jawab K.Su dengan riang. 
K.Su dulu dan sekarang: Rahsia K.Su ialah "D'Aora"

"Sungguh ni! Saya nampak K.Su makin Muda! makin Cute! makin Slim! dan punya aura tersendiri!"..luah si pemandu lori.dan keluarlah soalan yang selalu ditanya kepada k.Su.

Dulu K,SU tak tahu cara makan....
 "Macam mana K.Su boleh jadi SLIM macam ni?..tanya pemandu lori."Dulu K.Su GEMOOOOK!..."Sekarang KURUS" "Pastuu SLIMMM WORLD pulak"....ujar driver itu. 


 "Ooooo..!."..K.Su dah agak dengan soalan itu. dan K.Su dah bersedia dengan jawapan .Semua orang nak tau apa rahsia K.Su!..ni lah impak maksima bagi K.Su setelah menyertai D'Aora. 

"D'Aora"..jawab K.Su. "Apa tu? Ubat kurus ke? tanya si pemandu lori . "Bukan! bukan Ubat Kurus! D'Aora tu adalah tempat K.Su mengambil Program Lose Weight (menurunkan berat badan). D'Aora Fitness Studio letaknya di Alor Lintang Besut. Kat sanalah K.Su berjaya menurunkan Berat

K.SU bersama D'Aora semasa dinobatkan Miss D'Aora 2011

"Ooooo! macam tuuu!..D'Aora Rupanya!...kata si pemandu lori."D'Aora Fitness Centre tu bukan sahaja ada program menurunkan berat badan. malah menyediakan kelas Aerobik, kelas Zumba Dance, Belly Dancing dan Kelas Body Combat untuk wanita."...jelas K.Su.

Gaya Mutu Keunggulan bersama Suami K.SU

Kemudian, setelah selesai urusan penghantaran minyak si pemandu lori pun berlalu meninggalkan stesen K.Su. Tak berapa lama memudian, datanglah Suami K.Su (nama FB Tok Alif). K.Su pun menceritakan kisah yang berlaku tadi. "Kah!Kah!Kah!....tertawa sakan suami K.Su mendengar cerita K.Su sampaikan tadi. 

K.SU bersama Suami

 Demikianlah cerita K.Su yang masih segar dalam ingatannya setelah berjaya menurunkan berat badan."Impak Maksima" dan rahsia K.Su adalah bersama D'Aora Fitness Centre. Kini Kehidupan K.Su sangat HAPPY dan CERIA. Kualiti hidupnya bertambah dan gaya Hidup K.Su kini lebih Sihat 

#################################################################################
D'AORA FITNESS CENTRE
CALL: 0177069818/013-9197574
D'AORA LOSE WEIGHT PROGRAM (DLWP) 
PROGRAM MENURUNKAN BERAT BADAN D'AORA
D'AORA AEROBIK (5.30-6.30 PM)

We,ll give u quality excellent & style.